2012. július 28., szombat

16.rész Alison

Sziasztok! Hiába még nem gyűlt össze a 10 komment de nem bírom tovább.Emlékszem kb 3-4 hete 97 volt a napi megjelenítés most meg 3 ?!! Nem szeretek panaszkodni de ez elég gáz így...
Na de itt van a következő rész ,ami remélem egy kicsit fellendíti a látogatottságot.



*Lottie szempontja*

Ijedtemben becsaptam az ablakot ,ami sok kicsi szilánkra tört.A csuklóm hasogatni és csípni kezdett.Egy pillanatra néztem oldalra seprű után keresve , mikor valami meleget éreztem a combomon.A vérem patakokban folyt le az alkaromon , és könyökömnél megállva a combomra csöpögött.Kényelmesen felálltam , mintha nem is érdekelne ,hogy perceken belül simán elvérzem.Kitotyogtam a fürdőbe , és sorozatos csapkodások után megtaláltam a gézt ,amivel később bekötöttem a kezemet.Végig az járt az eszemben mit csináljak.Most lemenjek ,vagy ne? Ha lemegyek Niall azt fogja hinni ,hogy féltékeny vagyok , ha viszont nem megyek le , folytatják a smárolást az én házam előtt.
Gyorsan odasurrantam az ablakhoz ,hogy megnézzem még mindig ott vannak-e. Az előbbi látvány helyett , csak egy üres utca fogadott.
-Huh.-mondtam ki félhangosan miközben felegyenesedtem.
Kötésemet igazgattam ,mikor az az éles vékony hangocska megszólalt , ami 2-3 éven belül jópárszor ébreszett fel édes álmomból.
-Szia Niall... -nyitottam ki az ajtót - és...
-Alison.-fejezte be mosolyogva a másik szőkeség ,aki Niall kezét fogta.
Felém nyújtotta a kezét de döbbenetemben nem nagyon volt erőm a kézfogáshoz.
-Lottie!-mondta Niall, kezét előttem legyezve- hahó.
-Gyertek be.- mondtam a földet fürkészve miután felébredtem a döbbenetből.
Kelletlenül betessékeltem őket a nappaliba és leültettem őket.Niall átkarolta Alisont , majd egy puszit nyomott az arcára.Najó esküszöm ,hogy Niall ezt direkt csinálja.
-Esetleg hozhatok valamit? -játszottam meg a pincérnőt.
-Nem köszönjük.-mondta mosolyogva Alison.
Leültem a kanapéra ,és beszélgetést kezdeményeztem.
-Na, meséljetek hogy találkoztatok? Mert gondolom együtt jártok...
-Igen. -nézett a csaj Niallre egy mosoly kiséretében - Két éve találkoztunk először. Mindketten szerelmesek lettünk és Niall elkísért engem a végzős bálba.
-Már végzős vagy? -szakítottam félbe Alisont.
-Voltam. -tette hozzá mosolyogva.
-De a dolgok rosszra fordultak , és szakítottunk. -folytatta Niall
-Vagyis te szakítottál velem ,mert ugyebár volt az a dolog... - mondta szégyenlősen Alison ,majd a földet kezdte fürkészni.
-Milyen dolog? - érdeklődtem.
Niall Alisonra nézett , aki egy bólintással engedélyezte ,hogy Niall elmondja nekem azt a ,,dolgot".
-Alison megcsalt...
-De nem jelentett semmit nekem! -szakította félbe Alison. - És most Niall felkeresett engem , és hosszú évek után megbocsájtott nekem.Köszönöm. - fordult Niall felé és egy puszit nyomott a szájára.
Niall egy hamis mosollyal viszonozta az előbbi jelenetet.
Nekem valami nagyon nem tetszik itt.Hirtelen ennyi év után elmegy Alisonhoz és újra összejönnek?

*Harry szempontja*

~órákkal ezelőtt~

-Niall hova mész? -kérdeztem értetlenül
-Alisonhoz.
-Ahhoz az Alisonhoz?A ,,megcsallak-de-nem-jelent-semmit" Alisonhoz?
-Ahhoz hát...
-De minek?- húztam föl az egekbe a szemöldökömet.
-Kibékülni.
Niall szemei a bosszútól csillogtak.A bosszútól Lottie ellen. Én tudtam ,hogy nem hagyja annyiban , furcsa is volt hogy annyira nem érdekelte , hogy Lottie Liammel jár.
Úgy ismerem én Niallt ,mint a tenyeremet ,és van egy olyan megérzésem ,hogy ebből még balhé lesz.




9 megjegyzés:

  1. vazzeg, hozzá mán hosszabbat apus! :( <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :)! De én vagyok a hülye és nem látom a 15.részt vagy tényleg nincs...?:D:o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom mi történt de megoldottam (/tuk) és mostmár van :D és köszi x

      Törlés
  3. nagyon jó lett:)!!!:D de még mindig 10 komment után jön a kövi?O.o(ez nem sok egy kicsit?:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem már nem 10 után :D amúgy igen én is mostmár kicsit soknak tartom szóval legyen mondjuk 5 :) és köszönöm

      Törlés
  4. nagyon jó!:) bocsi hogy későn komizok...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi és semmi baj :) lényeg hogy kommentelsz

      Törlés