2012. augusztus 9., csütörtök

Don't have to comment anymore, avagy hírek.

Sziasztok!
Híreket hoztam , ráadásul hármat :D
1. Úgy döntöttem hogy ezentúl nem kell kommentelni ahhoz hogy új részt hozzak.De attól még nyugodtan ( :D ) lehet kommentelni csak nem kell egy bizonyos számú komment a következő részhez.
Egyenlőre...
2.Szerintem ma vagy holnap jön a következő ( 17. ) rész szóval számítsatok rá. :)
3.Mostmár 3 blogom van de ebből csak kettőt használok mostmár rendszeresen. Ez persze angol lesz ,de nem ilyen fanfiction-ös.És amúgy nem az enyém , én csak egy bizonyos témáról írok. :D
Majd ki fogom rakni az oldalra szerintem ha megnyílt a blog ,szóval ti is meg tudjátok nézni ha esetleg érdekel. :)
Szóval 17.rész hamarosan fennt lesz addig is ciao. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése