2012. augusztus 10., péntek

17.rész A telefon

Sziasztok! Szóval itt van a 17.rész.Remélem tetszik. :D


*Lottie szempontja*

Niall , és Alison a kanapén ültek , én meg a fotelben velük szemben.Ők a földet bámulták, én viszont őket.A szemem kettőjük között cikázott.Azon gondolkodtam ,hogy jöhettek újra össze.
A csend kínos volt.
Niall egy krahácsolással törte meg a csendet amire mindketten összerezzentünk.
Alison az órára nézett ,majd megbökte Niall vállát.
-Niall drágám indulnunk kéne ,mert el fogok késni a vizsgáról.-suttogta.
-Persze Alison.-mosolygott Niall.
Mindketten kényelmesen felálltak a kanapéról , majd az ajtó felé indultak.
-Alison menj csak előre nyugodtan nekem még van egy kis dolgom.
-Oké.-mosolygott.
Kis résre nyitottam neki az ajtót , nehogy anya kutyája, Rex kiszökjön. Mikor Alison éppen kisurrant volna az ajtón Rex elkapta lábát , mire Alison sikítozni kezdett.
-Minek sikítasz? - néztem kérdően Alisonra.
Alison miután lerázta a lábáról Rex-et egy beképzelt fej kíséretében kitopogott az ajtón.
-Niall drágám siess!- csettintett Alison.
Bevágtam Alison után az ajtót és Niall felé fordultam.
-Mit akarsz? És minek jöttetek egyáltalán ide?
Niall odanyomott a falhoz ,majd megcsókolt. Szinte rögtön ellöktem magamtól .
-Ez mi volt? Ez volt a kis dolgod? - emeltem fel a hangomat.
Niall csak vigyorgott mint valami idióta , ezért erős késztetést éreztem arra ,hogy felpofozzam.
-Hé ez mi volt? - mondta ,mintha nem is fájt volna neki.
-Egy pofon. És most tűnj innen de nagyon gyorsan. - mutattam az ajtó felé.
Ki sem nyitottam neki az ajtót , gondoltam úgy is kitalál.
Bementem a nappaliba , bekapcsoltam a TV-t , majd bevágtam a durcát.

*Liam szempontja*

,,Köztünk mindennek vége! Lottie"

Mivan?- néztem meg az SMS-t.
Szemeimben a könnyek gyülekeztek , majd miután elhagyták szememet, az arcomon folytatták útjukat.
-Mi a baj Liam? -szólt oda röhögve Louis.
Leraktam a telefonomat a konyhapultra , majd felrohantam a szobámba.

*Lottie szempontja*

Meguntam a magányt szóval gondoltam inkább felhívom Liamet , és elmondom neki ezt az egész Niall ügyet.
Hova a francba tettem a telefonom?-mondtam ki magamban.
Átkutattam az egész házat még a WC-ben is néztem de nem volt sehol.Feladtam a keresést.
Bementem a szobámba bekapcsoltam a gépet. Persze ,hogy nem volt internet , mindig akkor nincs internet amikor kellene.
Lecsuktam a gépet , majd bedőltem az ágyba.

~másnap~

,,...Miért?"

Ez volt az utolsó mondat ,amit álmomban hallottam.A többire nem emlékszem.
Lecsoszogtam a konyhába és elkészítettem a reggelimet. Befészkeltem magamat a TV elé majd falatozni kezdtem.

-,,Liam Payne és barátnője szakítottak.A hírek szerint tegnap este Liam kapott egy SMS-t amiben a lány kifejtette ,hogy ezentúl ők nem egy pár. Liam összetört és állítólag egész nap a szobájában kuporog.A srácok nem tudják mi történhetett."

-Mivan?- válaszoltam a bemondónőnek a TV-ben.

Felugrottam a kanapéról , majd a reggelimet a mosogatóba hajítottam.
Bementem a fürdőbe és hiperszónikus sebességgel összeszedtem magam. Megfogtam a kulcsokat és elindultam Liamhez.

-Mi folyik itt?-léptem be az ajtón miután Louis kinyitotta azt.
-Hát nem is tudom mire gondolsz.-válaszolt flegmán
-Liam!-kiabáltam majd bementem a szobájába.
Ezek szerint a hírek hazudtak. Liam nem volt sehol.
Niall szobája Liam-ével szemben volt ezért az volt a következő helyiség ahova benyitottam.
-Hova bújt? - kérdeztem hangosan Niall-től , aki békésen pengette a gitárját - Nagyon nem vicces.
Körbementem Niall szobájában és mindent áttúrtam.Még az ágy alá is benéztem amikor megpillantottam valamit az éjjeliszekrényen.
-Ez meg hogy kerül ide? - fordultam Niall felé kezemben a telefonommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése